Σχέδιο Δράσης 2011-12 9η Επιμέρους Δράση

    1. Τίτλος 9ης Επιμέρους Δράσης:

Φεστιβάλ γευσιγνωσίας: «Διαπολιτισμικές συλλογικές κουζίνες».

 

ΤΑΞΗ*: Α΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 11

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:11

 

ΤΑΞΗ*: Β΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 17

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:17

 

ΤΑΞΗ*: Γ΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 13

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:13

 

ΤΑΞΗ*: Δ΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 24

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:24

 

ΤΑΞΗ*: Ε΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 13

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:13

 

ΤΑΞΗ*: ΣΤ΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*: 19

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*:19

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*

Κωνσταντοπούλου Γεωργία                  Δασκάλα Α΄τάξης

Καραγιάννη Σοφία                               Δασκάλα Β΄τάξης

Καρανάση Αθηνά                                 Δασκάλα Γ΄τάξης

Μιχάλαινα Γεωργία                             Δασκάλα Δ΄τάξης

Δάσου Ιωάννα                                      Δασκάλα Ε΄τάξης

Μπέτσα Βασιλική-Μαρίνα                   Δασκάλα ΣΤ΄τάξης

Γεωργαντζής Ανάργυρος                     Δάσκαλος συνεκπαίδευσης

Ρουμελιωτάκη Ειρήνη                           Δασκάλα Ολοήμερου

Χρονοπούλου Άννα                               Δασκάλα συνεκπαίδευσης

Μπανάρα Παναγιώτα                           Δασκάλα Ολοήμερου

 

    1. Συνοπτική Περιγραφή:

      Η διατροφή αποτελεί ενοποιητικό στοιχείο που κρατά τις οικογένειες και τους πολιτισμούς ενωμένους. Η επιλογή φαγητών καθορίζει οικογενειακές συγκεντρώσεις, γιορτές και ειδικές περιστάσεις όπως οι θρησκευτικές τελετές, γεννήσεις, γάμοι και κηδείες, σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας μια κοινή εμπειρία που δημιουργεί και διατηρεί δεσμούς σχέσης μεταξύ ανθρώπων ή ομάδων. A multicultural cooking project can help people cross cultural barriers and learn to appreciate the diverse traditions of different heritages. Το πολυπολιτισμικό έργο του μαγειρέματος μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να διασχίζουν τα πολιτισμικά εμπόδια και να μάθουν να εκτιμούν τις πολυποίκιλες παραδόσεις των διαφορετικών πολιτισμών.

      Ένα πολυπολιτισμικό φεστιβάλ γευσιγνωσίας θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες την εμπειρία του πολιτισμού μέσω των φαγητών. Recruit volunteers from different countries around the world to cook the traditional foods of their country of origin in mass quantities for everyone to try. Θα κληθούν εθελοντές μαθητές από διάφορες χώρες του κόσμου να μαγειρέψουν τα παραδοσιακά φαγητά της χώρας καταγωγής τους σε μαζικές ποσότητες.

      Αφορμή για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτέλεσαν ενότητες των μαθημάτων της Μελέτης Περιβάλλοντος και του Γλωσσικού μαθήματος με θέμα τη διατροφή.

       

    2. Παιδαγωγικοί Στόχοι:

  • Να γνωρίσουν βιωματικά τις διατροφικές συνήθειες διαφορετικών πολιτισμών.

  • Να κατανοήσουν την έννοια του πολιτισμού, ως τρόπο ζωής που είναι αποτέλεσμα της κοινωνικής ζωής των ανθρώπων.

  • τα παιδιά θα λάβουν μέρος στη μέτρηση, τον τεμαχισμό, την πολτοποίηση, την παρασκευή

    1. Άλλοι Στόχοι:

  • Να διαμορφώσουν τα δικά τους κριτήρια αισθητικής ποιότητας καθώς η Πολυπολιτισμική κουζίνα εκθέτει τα παιδιά σε διαφορετικές γεύσεις και μυρωδιές.

  • Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας.

  • Να μάθουν να σέβονται τον πολιτισμό κάθε ανθρώπου και λαού.

  • Να καλλιεργήσουν τα δικά τους ενδιαφέροντα εκφράζοντάς τα δημιουργικά μέσα από τις μαγειρικές τους δημιουργίες.. Foods from other cultures broaden children's understanding of food and nutrition and help them begin to appreciate differences.

  • Φαγητά από άλλους πολιτισμούς διευρύνουν την κατανόηση των παιδιών και τους βοηθήσει να αρχίσουν να εκτιμούν τις διαφορές

     

    1. Τεκμηρίωση της αναγκαιότητας:

Στην πολιτιστική ποικιλομορφία του πληθυσμού του σήμερα γενικότερα και του σχολείου μας ειδικότερα υπάρχει ανάγκη οι μαθητές να σέβονται και να εκτιμούν την πολυμορφία αυτή. The first step to achieve this is to develop an understanding of diversity in groups of people. Το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί αυτό είναι να τους βοηθήσουμε στην κατανόηση της διαφορετικότητας των ομάδων ανθρώπων. One of the most enjoyable ways to develop understanding is to be exposed to foods and food customs of a variety of cultures. Ένας από τους πιο απολαυστικούς τρόπους να αναπτυχθεί η κατανόηση είναι να εκτεθούν σε φαγητά και διατροφικές συνήθειες μιας ποικιλίας πολιτισμών. To achieve this understanding we will be studying cultures that are different from our region with in the United States. Για να επιτευχθεί αυτή η κατανόηση θα επεξεργασθούμε διατροφικές συνήθειες πολιτισμών που διαφέρουν από την περιοχή μας. Because food choices are among the first cultural elements to be accepted by other cultures, the study of foods can help further our appreciation of cultural diversity.

Πολλά παιδιά εισέρχονται σε κοινωνικές καταστάσεις, όπως το σχολείο, με περιορισμένη έκθεση σε ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα. If they are different than their peers, some children may feel out of place and worried that others won't accept them. Αν είναι διαφορετικά από ό, τι οι συνομήλικοί τους, μερικά παιδιά μπορεί να αισθάνονται εκτός τόπου και να ανησυχούν ότι οι άλλοι δεν τα αποδέχονται. ΗIntroducing children to food enjoyed by people from other cultures is a fun way to familiarize them with other cultures, encourages them to be proud of their identities and promotes acceptance of human differences. γνωριμία των παιδιών με τα φαγητά που απολαμβάνουν οι άνθρωποι από άλλους πολιτισμούς είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να εξοικειωθούν με άλλους πολιτισμούς, τους ενθαρρύνει να είναι υπερήφανοι για την ταυτότητά τους και προωθεί την αποδοχή των ανθρώπινων διαφορών.

Η κατανόηση και συμπάθεια για τους άλλους είναι απαραίτητη στα παιδιά για να θεσπίσουν αποτελεσματικές, αρμονικές σχέσεις. Television is the primary way that most children learn about their worlds. Η τηλεόραση είναι ο πρωταρχικός τρόπος που τα περισσότερα παιδιά μαθαίνουν για τους κόσμους τους.Unfortunately, many shows depict characters, and especially minorities, as stereotypes, and children absorb these images as reality. Δυστυχώς, πολλές παραστάσεις απεικονίζουν χαρακτήρες, και ιδιαίτερα των μειονοτήτων, όπως τα στερεότυπα, και τα παιδιά απορροφούν αυτές τις εικόνες ως πραγματικότητα. Multicultural food activities show children that everyone has something in common with. Με τη δραστηριότητα της Πολυπολιτισμικής κουζίνας θα δείξουμε στα παιδιά ότι ο καθένας έχει κάτι κοινό με τους άλλους. Regardless of how they look, what they wear or where they come from, all people need to eat. Ανεξάρτητα από το πώς φαίνονται, από αυτό που φοράνε ή από πού προέρχονται, όλοι οι άνθρωποι πρέπει να φάνε.

Εν κατακλείδι επιτελείται ο κύριος στόχος της διαπολιτισμικής προσέγγισης που είναι η παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και την κοινωνία που μπορούν να επιτευχθούν μέσα από οργανωμένες παρεμβάσεις για την άρση των στερεοτύπων, των προκαταλήψεων, του ρατσισμού και των διακρίσεων, οι βασικές αρχές της οποίας, είναι οι ακόλουθες:

1) Εκπαίδευση για ενσυναίσθηση (empathy). Πρωταρχικός στόχος της εκπαίδευσης είναι να ενθαρρύνει το μαθητή να μπαίνει στη θέση του άλλου, να κατανοεί τα προβλήματά του και να αναγνωρίζει αλλά και να σέβεται τη διαφορετικότητα.

2) Εκπαίδευση για αλληλεγγύη. Προσπάθεια για ανάπτυξη συλλογικής συνείδησης πέρα από τα όρια των ομάδων, των φυλών και των κρατών και για παραμερισμό των κοινωνικών ανισοτήτων.

3) Εκπαίδευση για διαπολιτισμικό σεβασμό. Ο σεβασμός προς την πολιτισμική ετερότητα μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από το άνοιγμα προς τους άλλους πολιτισμούς, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει πρόσκληση προς τους άλλους να συμμετέχουν στο δικό μας πολιτισμό.

4) Εκπαίδευση εναντίον του εθνικιστικού τρόπου σκέψης. Η εξάλειψη των εθνικών στερεοτύπων και των προκαταλήψεων μπορούν να καταστήσουν δυνατή την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών λαών και να προωθήσουν την αλληλεγγύη ανεξαρτήτως εθνικής, πολιτισμικής και άλλης προέλευσης.

 

    1. Μεθοδολογία υλοποίησης (επιμέρους στάδια και δραστηριότητες):

Διοργάνωση:

  1. oΈχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου.
  2. oΥπεύθυνες ορίζονται οι δασκάλες των τάξεων. Έχουν προσφερθεί και οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων (εικαστικών, πληροφορικής, θεατρικής αγωγής, μουσικής, χορού Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών)

Υλοποίηση:

  1. oΗ διάρκεια της δράσης προβλέπεται ότι θα έχει διάρκεια όλο το διδακτικό έτος και θα λάβει χώρα τόσο σε ώρες του Γλωσσικού μαθήματος και της Μελέτης Περιβάλλοντος για τις μικρές τάξεις όσο και σε ώρες των μαθημάτων ειδικότητας και της Ευέλικτης Ζώνης και του Ολοήμερου Προγράμματος.
  • Θα συγκεντρωθεί φωτογραφικό υλικό.

Δραστηριότητες:

Ως προετοιμασία για το μάθημα, ο/η δάσκαλος/α μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να του πουν ποια είναι τα αγαπημένα φαγητά τους και να συζητήσουν αν τρώνε ποτέ σούσι, πίτσα, κ.α με τις οικογένειές τους. He can then introduce the idea of ethnic foods and explain that people cook whatever grows well in their area. Μπορεί να εισαγάγει στη συνέχεια την ιδέα των εθνικών φαγητών και να εξηγήσει ότι οι άνθρωποι μαγειρεύουν ό,τι παράγεται στην περιοχή τους. He can bring snacks from different cultures, illustrating that Indian food is often spicy, Mexican food is dense, Chinese food incorporates rice and so forth. Μπορεί να φέρει σνακ από διαφορετικές κουλτούρες, γεγονός που καταδεικνύει π.χ. ότι τα ινδικά φαγητά είναι συχνά πικάντικα, το κινέζικο φαγητό περιλαμβάνει ρύζι και ούτω καθεξής. Students can research the traditional foods from their family's ethnic heritage. Οι μαθητές μπορούν να ερευνήσουν τα παραδοσιακά φαγητά από την εθνική κληρονομιά της οικογένειάς τους.

You have probably found many ways to integrate food into activities that honor the cultures of children and their families. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενσωματώσουμε τα τρόφιμα σε δραστηριότητες που τιμούν τον πολιτισμό των παιδιών και των οικογενειών τους. Menus that incorporate multicultural foods, families who share recipes, food preparation activities in the early care and education setting, and field trips to grocery stores, markets, bakeries, restaurants, and delis are excellent ways to introduce children to the cultural aspects of food. Τα μενού, τις οικογένειες που μοιράζονται τις συνταγές, τις δραστηριότητες προετοιμασίας μαγειρέματος, καθώς και επισκέψεις σε καταστήματα τροφίμων, τις αγορές, αρτοποιεία, εστιατόρια, είναι άριστοι τρόποι να εισάγουν τα παιδιά στην πολιτιστικές πτυχές των τροφίμων.

In some cases, however, it is difficult to offer ?hands-on? multicultural food experiences in the childcare setting. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, είναι δύσκολο να έχουμε πρόσβαση σε αυθεντικές συνταγές, λόγω έλλειψης εξοπλισμού, οικονομικών πόρων, ή των συστατικών που απαιτούνται για μια δραστηριότητα. Your facility may not be near appropriate field trip sites.There are a variety of multicultural children's books available to enhance foods and nutrition education.Υπάρχει μια ποικιλία από παιδικά βιβλία διαθέσιμα κατάλληλα για την πολυπολιτισμική εκπαίδευση των παιδιών σχετικά με θέματα διατροφής από όπου μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες. Ακόμα μπορεί να αναζητηθούν πληροφορίες και μέσω διαδικτύου. To select appropriate titles, consider these guidelines for multicultural education from Teaching Children About Food , by Christine Berman and Jacki Fromer:

Παρασκευή φαγητών: Τα περισσότερα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, συμμετέχοντας σε δραστηριότητες με τα χέρια τους. Select recipes that allow children to take part in the measuring, cutting, mashing or spreading and that can be prepared within 10 or 15 minutes, about the maximum amount of time children can realistically be expected to pay attention. Επιλέγουμε συνταγές που επιτρέπουν στα παιδιά να λάβουν μέρος στην μέτρηση, τον τεμαχισμό, την πολτοποίηση ή την παρασκευή μέσα σε 10 ή 15 λεπτά, περίπου, ανώτερος χρόνος που μπορεί να διατηρηθεί η προσοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών. For ease of supervision, assign children to small groups. Για την διευκόλυνση της εποπτείας, χωρίζουμε τα παιδιά σε μικρές ομάδες. Give them as much choice as possible over the tasks they will complete and treat them as capable and responsible.

Επιλέγουμε φαγητά που εκπροσωπούν όσο το δυνατό περισσότερους πολιτισμούς και βεβαιωνόμαστε ότι τα παιδιά παίρνουν να δοκιμάσουν από όλα τα φαγητά. These might include food from Africa, China, Germany, the Caribbean, Russia, Mexico or England, among others. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τρόφιμα από την Αφρική, την Κίνα, τη Ρωσία, μεταξύ άλλων. In addition, make sure that no one is left out. Επιπλέον, βεβαιωνόμαστε ότι κανείς δεν μένει εκτός. Ask children and their parents to share their favorite traditional recipes, those foods they eat at home and the ingredients. Ζητάμε από τα παιδιά και τους γονείς τους να μοιραστούν τις αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές τους, τα φαγητά που τρώνε στο σπίτι και τα συστατικά.

Older children might enjoy performing research, including interviews, and giving a presentation on a particular culture's food in conjunction with food preparation activities to enhance the learning. Τα μεγαλύτερα παιδιά θα απολαμβάνουν την εκτέλεση της έρευνας, συμπεριλαμβανομένων των συνεντεύξεων, καθώς και μια παρουσίαση σχετικά με τα φαγητά ενός συγκεκριμένου πολιτισμού, σε συνδυασμό με δραστηριότητες παρασκευής τροφίμων για την ενίσχυση της μάθησης.

Διοργάνωση πολυπολιτισμικού φεστιβάλ γευσιγνωσίας στο τέλος της χρονιάς στο προαύλιο του σχολείου. Recruit volunteers from different countries around the world to cook the traditional foods of their country of origin in mass quantities for everyone to try. Κάνουμε μια λίστα με πιάτα από διάφορες χώρες που θα θέλαμε να δοκιμάσουμε. Προσκαλούμε εθελοντές μαθητές από διάφορες χώρες του κόσμου να μαγειρέψουν τα παραδοσιακά φαγητά της χώρας καταγωγής τους σε μαζικές ποσότητες. Include countries from North and South America, Australia, Asia, Africa and Europe.Decorate the tables with traditional d?cor of the countries whose cuisine is being featured. Διακοσμούμε τα τραπέζια με την παραδοσιακή διακόσμηση των χωρών των οποίων η κουζίνα έχει επιλεγεί. Encourage volunteers and participants to dress in authentic cultural costumes. Ενθαρρύνουμε τους εθελοντές και τους συμμετέχοντες να ντυθούν με αυθεντικά κοστούμια του πολιτισμού τους. Play music -- live or recorded -- that represents the cultures on display to create a real multicultural ambiance that sets the tone and theme of the party. Αναπαραγωγή μουσικής - ζωντανά είτε μαγνητοσκοπημένα - που αντιπροσωπεύει τους πολιτισμούς για να δημιουργηθεί μια πραγματική πολυπολιτισμική ατμόσφαιρα.

Κάθε οικογένεια έχει τις δικές της παραδόσεις τροφίμων και τις προτιμήσεις της, που ορίζουν την υποκουλτούρα μέσα στην οικογένεια. Invite several families for a dinner party potluck where each family brings some of their signature family favorites to share. Προσκαλούμε αρκετές οικογένειες να βοηθήσουν στο δείπνο φέρνοντας κάθε οικογένεια μερικά από τα αγαπημένα τους φαγητά και να τα μοιραστούν μαζί μας

Μετά δοκιμάζοντας όλες τις νόστιμες οικογενειακές και πολιτιστικές συνταγές, θα έχουμε σίγουρα κάποια που θα θέλαμε να θυμόμαστε και να προσπαθήσουμε να ξαναφτιάξουμε. Assemble your favorites into a multicultural cookbook and bind for easy reference. Συγκεντρώνουμε τις αγαπημένες μας συνταγές σε ένα πολυπολιτισμικό βιβλίο μαγειρικής. Make extra copies to share with fellow multicultural gourmands. Κάνουμε επιπλέον αντίγραφα να τα μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας και τους δασκάλους μας.

 

    1. Ενδεικτική χρονική διάρκεια υλοποίησης:

      Ενδεικτική έναρξη: 10ος/2011

      Ενδεικτική λήξη:     6ος/2012

       

    2. Συνεργασίες (Φορείς / Σχολεία / κρατικές ? δημοτικές δομές / πρόσωπα):

      Με όλες τις τάξεις του σχολείου μας

      Με σχετικές με το θέμα μας υπηρεσίες του Δήμου

      Με άλλα γειτονικά σχολεία

      Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων

      Σύλλογο διδασκόντων

      Τοπική κοινωνία (αγορά, αρτοποιείο, μανάβικο, εστιατόρια?)

      Με τις οικογένειες των εθελοντών μαθητών

      Υπεύθυνο Πολιτιστικών Θεμάτων

      Υπεύθυνο Αγωγής Υγείας

      Υπηρεσίες Δήμου Αθηναίων (παραχώρηση χώρων, δανεισμός μικροφωνικών εγκαταστάσεων κ.α.)

       

    3. Προβλεπόμενες ενέργειες δημοσιότητας:

  • Η παρουσίαση της δουλειάς των παιδιών θα γίνει για τα παιδιά γειτονικού Δημοτικού σχολείου, για τους γονείς και τους φίλους τους κατά τη διάρκεια της τελικής γιορτής του σχολείου μας.

  • Για την ενημέρωση πρόσκληση των καλεσμένων θα μοιραστούν προσκλήσεις.

  • Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει δείγματα από τη δουλειά που έγινε με τα παιδιά όλο το προηγούμενο διάστημα

    Στη σχολική εφημερίδα

    Σε τοπικό έντυπο τύπο

    Σε Ηλεκτρονικό τύπο

     

    1. Προϋπολογισμός 9ης Επιμέρους Δράσης ανά κατηγορία δαπάνης:

      ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ 9ης ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

(ΜΕ ΦΠΑ)

Φεστιβάλ γευσιγνωσίας: «Διαπολιτισμικές συλλογικές κουζίνες».

 

Είδη διατροφής

300,00

Μικροφωνική εγκατάσταση

300,00

Υλικά σκηνικών

200,00

ΣΥΝΟΛΟ

 800,00?

 

 

    1. Παραδοτέα:

      Θα συνταχθεί έκθεση πεπραγμένων- απολογισμού. Θα γίνει απολογισμός της δράσης τόσο σε επίπεδο διοργάνωσης, όσο και σε επίπεδο επίτευξης των αρχικών στόχων της εκδήλωσης, στο πλαίσιο της Πράξης των ΖΕΠ. Θα δοθεί βαρύτητα στο παιδαγωγικό-κοινωνικό αποτέλεσμα της δράσης. Θα παρουσιαστεί τυχόν υλικό (π.χ. εκθέσεις ή εργασίες των μαθητών) που προέκυψαν ως ανατροφοδότηση από την υλοποίηση ή προετοιμασία της δράσης. Τέλος θα υπάρχει ειδική αναφορά στις δράσεις ενημέρωσης και δημοσιότητας που υλοποιήθηκαν.

       

    2. Συνημμένα:

    1. τιμολόγια
    1. ο κατάλογος μαθητών και εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη δράση
    1. έκθεση πεπραγμένων
    1. φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες της δράσης