Σχέδιο Δράσης ΖΕΠ 2012-13 8η Επιμέρους Δράση

    1. Τίτλος 8ης Επιμέρους Δράσης: Κατασκευή ιστοσελίδας του σχολείου

       

ΤΑΞΗ*: ΣΤ΄

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΗΣ*:

               13

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*: 13

 

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗ*

Γεωργαντζής Ανάργυρος Δάσκαλος (Ευέλικτη Ζώνη ΣΤ΄)

 

    1. Συνοπτική Περιγραφή:

      Θα κατασκευαστεί μέσα από τις δομές του ΠΣΔ η επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας. Με τη συμμετοχή των παιδιών και την εποπτεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού θα διαμορφωθεί το περιεχόμενο της, που θα περιλαμβάνει πληροφοριακό και ιστορικό υλικό για το σχολείο, δραστηριότητες και δημιουργίες των μαθητών, ανακοινώσεις σχολείου, εκπαιδευτικών, συλλόγου γονέων, υπερσυνδέσεις με εγκεκριμένους δικτυακούς τόπους.

       

    2. Παιδαγωγικοί Στόχοι:

  • Πληροφορικός αλφαβητισμός: προσέγγιση των βασικών λειτουργιών του

    υπολογιστή: μνήμη, επεξεργασία της πληροφορίας, επικοινωνία, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού και αναγνώρισης των δυνατοτήτων της υπολογιστικής τεχνολογίας, μέσα από την κατασκευή της ιστοσελίδας μας.

  • Ενίσχυση μεθόδων ενεργητικής μάθησης, που προάγουν την ανακαλυπτική μάθηση, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανάπτυξη εσωτερικών κινήτρων μάθησης.

  • Να μυηθούν οι μαθητές σε ερευνητικές δεξιότητες αναζήτησης, σύγκρισης, ερμηνείας, επιλογής και αξιοποίησης πληροφοριών.

     

    1. Άλλοι Στόχοι:

      Η ιδιότητα της αλληλεπιδραστικότητας, πάνω στην οποία βασίζονται γενικότερα οι Νέες Τεχνολογίες, προσφέρει στο μαθητή τη δυνατότητα να συμμετέχει μαζί με τον δάσκαλό του στο σχεδιασμό των μαθησιακών δραστηριοτήτων και να εκφράζει ελεύθερα τις αντιλήψεις και τα συναισθήματά του. Επίσης, διαμορφώνεται η κατάλληλη ψυχοπαιδευτική σχολική ατμόσφαιρα και επικοινωνία μεταξύ των μελών της τάξης, στα πλαίσια μιας τάσης για ισότιμη σχέση, αλληλεπίδραση και ανατροφοδότηση.

       

    2. Τεκμηρίωση της αναγκαιότητας:

      Η ταχύτατη ανάπτυξη των ΤΠΕ οδηγεί την κοινωνία σε αλλαγές με πολύ γρήγορους

      ρυθμούς και το σχολείο οφείλει να είναι σε θέση να παρακολουθεί την εξέλιξη αυτή

      και να προσαρμόζεται σε αυτούς τους ρυθμούς. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι αναγκαία η υποστήριξή του από όλους τους φορείς, έτσι ώστε οι ΤΠΕ να αξιοποιηθούν με τρόπο κατάλληλο και να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι σημερινοί μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να εκπαιδεύονται σωστά και μεθοδευμένα, ώστε να είναι ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας.

       

    3. Μεθοδολογία υλοποίησης (επιμέρους στάδια και δραστηριότητες):

  • Κατασκευή αρχικής ιστοσελίδας από το ΠΣΔ

  • Οργάνωση και διαχείριση υλικού (κείμενα, εικόνες, υπερσυνδέσεις κ.α.)

  • Συνεργασία με τις άλλες τάξεις για δημοσίευση κειμένων, εργασιών, projects.

  • Δημοσίευση υλικού

  • Τακτική εποπτεία και ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας

     

    1. Ενδεικτική χρονική διάρκεια υλοποίησης:

      Ενδεικτική έναρξη: 9/2012

      Ενδεικτική λήξη: 6/2013

       

    2. Συνεργασίες (Φορείς / Σχολεία / κρατικές ? δημοτικές δομές / πρόσωπα):

  • ΠΣΔ

  • Σύλλογος διδασκόντων

  • Σύλλογος γονέων

  • Όμορα σχολεία

     

    1. Προβλεπόμενες ενέργειες δημοσιότητας:

      Κοινοποίηση της ιστοσελίδας σε όλους τους φορείς:

  • Σύλλογο γονέων

  • Σχολική επιτροπή

  • ΔΕΠ

  • Όμορα σχολεία

  • Κ.α.

 

    1. Προϋπολογισμός 8ης Επιμέρους Δράσης ανά κατηγορία δαπάνης:

       

      ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣΔΡΑΣΗΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ 8ης ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

(ΜΕ ΦΠΑ)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

3π.100τμχ CD-3π.100τμχ DVD

145,00

ΜΕΛ. INKJET EPSON 3π. Τ1295

145,00

ΧΑΡΤΙ ΦΩΤ/ΚΟ 3π. Α3 ?6π. Α4

55,50

5 USBSTICK 8GB

50,00

ΣΥΝΟΛΟ

395,50?

 

    1. Παραδοτέα:

    Θα συνταχθεί έκθεση πεπραγμένων- απολογισμού. Θα γίνει απολογισμός της δράσης τόσο σε επίπεδο διοργάνωσης, όσο και σε επίπεδο επίτευξης των αρχικών στόχων της εκδήλωσης, στο πλαίσιο της Πράξης των ΖΕΠ. Θα δοθεί βαρύτητα στο παιδαγωγικό-κοινωνικό αποτέλεσμα της δράσης. Θα παρουσιαστεί τυχόν υλικό (π.χ. εκθέσεις ή εργασίες των μαθητών) που προέκυψαν ως ανατροφοδότηση από την υλοποίηση ή προετοιμασία της δράσης. Τέλος θα υπάρχει ειδική αναφορά στις δράσεις ενημέρωσης και δημοσιότητας που υλοποιήθηκαν.

 

    1. Συνημμένα:

  • Αποστολή παραστατικών- τιμολογίων της εκκαθάρισης

  • Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τις συναντήσεις

  • ο κατάλογος μαθητών και εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη δράση

  • έκθεση πεπραγμένω

     

     

     

     
     

     

     

    ν